dilluns, 3 de novembre del 2014

El meu fotoreportatge: Fet a casa.

El meu fotoreportatge tractarà de treballs manuals que fem a casa, especialment la meva mare.



1. Coroneta de flors i pell de taronja seques.


















2. Cor fet amb branques i folrat amb llaç de seda. Flors de paper i taronja seca


























3. Cor composat per branques i petits trossos de fusta recollits de la platja.


























4. Ramillet de flors seques.





















5. Cor de cartró acabat amb pintura de guix. Flors de paper higiènic.










6. Els meus propis peus quan tenia 4 anys. El motllo és ceràmica blanca.























7. Peixos de cartró amb pintura de guix i acrílica platejada.

















8. Masia catalana feta amb caixes de cartró.


















9. Joier de fusta decorat amb flor seca i cor de guix.




















10. Roses seques emmarcades.
























11. La meva inicial feta amb cartró.








12. Gerro amb petxines i branques polides i  envernissades.
































































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada